Со ова нема шега: Што да правите ако ве фати грч

0
563

Интензивниот грч во мускулите може да создаде проблеми со функционалноста на колената, дури и кај спортистите. Кога добивате грч, доаѓа до создавање на неконтролирани контракции на мускулите.

До грчеви во мускулите доаѓа во текот на ненадејно истакнување на стапалата. До тој проблем често доаѓа за време на пливањето, за разлика од останатите спортови, бидејќи стапалото е речиси секогаш под напор.

Постојат 3 основни причинипоради кои доаѓа до грч во мускулите:

– премногу ниско ниво на електролити

– интензивен напор

– некоја медицинска состојба

Како да ги избегнете грчевите во мускулите?

Грчот во мускулите за време на пливањето е голем предизвик и најважно од сè е штом почувствувате грчење на мускулите, веднаш да престанете да го правите движењето што го правите во моментот. Во овој случај треба да престанете да пливате, што не е возможно.

Пливањето е еден од ретките спортови кои не дозволува да ја прекинете активноста, без оглед на грчот во мускулите. Затоа, направете го следново:

– Одржувајте се на површина на водата, истегнете се и масирајте го мускулот штом почувствувате грч

– Колку можете побрзо излезете од вода

– Ако грчот не ви помине за 5 минути, продолжете да го масирате местото

– Не одете да пливате додека не ви помине грчот.

Коментирај