8 Намирници кои можат да се јадат во секое време и во неограничени количини

0
643

Многу е тешко да се затвори устата кога ќе се обидете да изгубите тежина. Се покажало дека има храна која можете да ја јадете во секое време од денот без оштетување на линијата, бидејќи тие содржат минимално количество калории.

Ви откриваме која храна можете да јадете за време на диетата, не размислувајќи за големината на оброкот.

целер

Целерот содржи речиси 95% вода и речиси и да нема калории, но тие содржат околу 30% од дневната потреба на витамин К. Потрудете се овој зеленчук да се купи свеж, бидејќи од пет дена по берењето ги губи повеќето корисни својства.

рукола

Неколку руколи содржат само 10 калории и затоа овој зеленчук едноставно не може да и наштети на твојата линија. Вие не мора да јадете само рукола. Можете да ја пробате со сирење и со маслиново масло.

белка од јајце

Белката од јајце може да се јаде во големи количини дури и оние кои одржуваат строга диета. Можете да ги смешате со домати и да направите омлет. Сепак, мора да се има на ум дека не мора омлетот да се прави со масло.

салата

Салата содржи витамини А и Ц, како и фолна киселина и железо. Со тоа, речиси нема енергетска вредност, што значи дека потрошувачката во големи количини не може да го наруши вашиот изглед.

краставица

Краставицата се состои речиси целосно од вода. Треба да се напомене дека најдобри се младите, крцкави краставици. Не е потребно да се лупат, бидејќи нејзинат лушпа содржи голема количина на бета каротен.

карфиол

Карфиол обезбедува нашето тело со витамини Ц и K. Овој зеленчук има многу ниска енергетска вредност. Треба да се напомене дека карфиол е корисно да се јаде свеж.

домати

Домати содржи ликопен, витамини А, Б2 и Ц, фолна киселина, целулоза, калиум и хром. Не содржи хранливи материи богати со калории.

брокула

Брокулата е омилена храна на многумина кои ја одржуваат диетата. Покрај витамини А, Ц, Е, И и К, ова растение содржи 20% влакна потребни за организмот.

Коментирај